lørdag 18. juli 2009

Frøken Norge har ferie.

Jeg har pt. ferie og får ikke oppdatert "I mitt Norge" så ofte som jeg burde. Jeg søker flere medforfattare til å være med å følge sine lokale aviser, slik at nettstedet kan bli oppdatert med konsekvenser av den multikulturelle ideologi fra hele landet.

Jeg oppfordrer faste lesere til å følge med på "Min bloggliste", den blir oppdatert flere ganger om dagen, og linker til lignende tilfeller i våre naboland.

Jeg tilbringer tiden i Baltikum. Regionen er ikke mye påvirket av de siste tiårs multikulti ideologi, men det går et skille mellom russisktalende, -innflyttede sovjetborgere, og de innfødte. Blanding av folk er vanskelig, selv totalitær sosialisme gjennom 6 tiår har ikke visket ut linjene. 

Nyt den nye vinden du kjenner i ansiktet og nyt sommeren, Frøken Norge er tilbake om litt.

Ingen kommentarer: